söndag 22 november 2009

Över

Nu var det över med minnesstunden....känns allt bättre?! Nej, men iaf en sak som är över, men det känns inte bättre, Saknar Danne som fan! Kommer alltid att göra...skönt att sakna men inte när man blir ledsen hela tiden men jag gissar väl på att det känns bättre senare, men nu gör det bara ONT! Det kom mellan 150-200 personer på minnesstunden...han var omtyckt...Men fan vad hårt det var där ett tag, vännerna stog uppradade framför Danne bordet o bara stog :'( jag började gråta av det, jag grina när jag såg på mamma, när jag såg på pappa, när jag såg på brorsan, o Bisse, o Fredrik osv. Så fort man läste på vad ngn skrivit på lapparna på blommorna o i gästboken...ja ush, ville inte förlora Danne sååå tidigt! Alldeles för tidigt!!! Bajskorv!!!!!
Umeå kusinen har dragit o vi ska försöka ta oss över till Avesta o handla sedan hem till mamma en sväng och senare skjutsa Bea halvvägs till Långshyttan....
Dagarna går vidare, dagarna känns tunga, fulla av sorg. Saknad som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar