söndag 15 november 2009

Besatt?!

Känns som om man e bestatt!!!
Det enda som snor runt i huvudet är Danne,Danne, Danne, varför, hur, varför igen...Helt sjukt hur mkt tårar man kan ha. Men nu gråter jag inte hela tiden bara någon gång ibland...försöker att tänka att det inte blr bättre för att man bölar...det hjälper inte någe vidare, när det kommer gråt går det inte att hålla emot! Men han var värd alla dessa tårar.... Han var värd att få leva ett långt liv!
Jobbiga ångest drömmar har jag haft inatt...ush...drömmer om hur allt gick till...
Önskar att allt bara var en dröm, vill ju ha lillebrorsan kvar här hos mig! Han var en sån viktig del av mitt välmående...men men det är bara att försöka se all den lyckan nån annanstans....men vart?! Jag får mkt av min familj! Skönt! Jag måste kliva upp på morgonen, jag måste fungera hela dagen, Bra det! Jag kan ju inte gräva ner mig mer...det räcker med all tid som går åt att fundera...funderar fast på ett fungerande vis...kanske blir det bättre när man får veta orsaken på riktigt eller kanske inte, jag vet inte, det beror på vad orsaken var!
Jobbigt att Norton inte ens kommer att minnas honom, knappt Mandis heller...Han var en person som alla kommer att minnas men inte min lilla grabb :'( man får berätta, det är inte samma sak, men jag kommer iaf att berätta om Danne....hur dryg han var, hur bra han var med alla ungar, hur han alltid fick en på bra humör när man var lite nere....osv...osv....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar