lördag 17 januari 2009

MjölkKo


Fy då...har så mkt mjölk så det e helt sjukt! Det bara sprutar åt alla håll. O lilla Norton suger ju inte tillräckligt...men han äter väldigt mkt. Skönt blir det när det har ställt in sig med mjölken. Tuttarna e enorma...ush...


Idag har vi haft främmande hela dan! Blir skönt att få ha kväller...


Amanda trotsar för fullt...Idag när vi har haft folk hela dan har hon spelat över totalt. Imorse sa hon till mig o Glenn att vi bara bryr oss om Norton, Sabina o Buster och inte om henne...men denna avundsjuka går övar hoppas jag! Vi har spelat spel idag mellan främmande o amningar. Hon vann som tur var också!


Buster och Sabina är enormt duktiga. De hjälper till med det mesta, det gör faktiskt Amanda med... Duktiga barn har vi som jag är väldigt stolt över!


Imorgon blir det nog en promenad med Norton o barnvagn hoppas jag! Skönt skulle det vara iaf och komma igång och vara ute o gå när jag inte kunnat gå ordentligt de senaste tre månaderna! Kanske får mamma o pappa lite besök av mig...jag måste väga mig o se hur mkt jag gått ner efter förlossningen.


1 kommentar:

  1. hej!
    känner igen det där med trotset.
    så var Linus oxå när vi fick Elias.
    Han var go med honom men tog ut all sin ilska på oss.
    Hoppas det snart släpper.
    ha en bra dag!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera