lördag 24 januari 2009

Ingen Knölbert

Norton har sovit utan o knöla o utan magknip...så skönt både för honom o mig!

Igår hade vi lägenheten full i folk. Först var Glenns syrra med familj här. Av dem fick Norton sin första nalle. Sedan kom Glenns moster med familj. Av dem fick Norton kläder.
D hade också med sig kläder efter G var liten. Perfekt! Nu kanske vi klarar oss ett tag, o en alldeles ny overall hade hon med sig som G inte kunnat använda eftersom han föddes klumpfot o har haft en ställning på o mellan benen.

Amanda tjatar om att leka med en kompis idag, så hon var uppe med tuppen o nu är hon iordning gjord o klar...fast vi inte ens har pratat med kompisen än. Hon är så ivrig. Hoppas att kompisen kan leka nu när hon är så sugen på det. Man kan ju inte ringa föra tio till ngn på morgonen.

Buster o Sabina sover hos kompisar. Så det har vart riktigt lugnt här på morgonen.

Idag ska jag ner o handla present till R som blir åtta år på måndag!!! Fy vad tiden går, det var inte länge sedan jag "bodde" hos M o M när R föddes...ush
Ska även handla lite garn, ska sticka lite presenter.....just nu väntar jag på att Mandis kan ringa kompisen så jag kan åka ner till byn sedan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar