lördag 10 januari 2009

Försök till Blogg

Få se hur detta går. Är ju inte så duktig på att skriva, men gör ett försök!

Idag är bebisen beräknad o komma, inga känningar. Får väl den 14 januari då vi räknade ut att bebisen skall komma.

Tänkte väl ta mig upp på vinden om ett tag o leta efter Amandas skridskor. Ett försök till att åka för henne...vi får be Buster om hjälp då jag inte klarar av att gå framåtböjd så bra o Glenn tänkte vara ute i garaget idag!

Moster med familj får vänta sig besök idag bara V är frisk igen. Han har vart sjuk i veckan som varit. Men först får jag väl vänta tills Y har jobbat färdigt, har för mig att hon skulle jobba idag.

Få se hur mkt man hinner o orkar..går jag upp på vinden vet jag hur det bli...jag fastnar där uppe o rensar bland saker så vips så har det gått nån timme. Man har samlat på sig endel skit där uppe. Två förråd av bara skräp igentligen. Gamla Bebisgrejer som jag inte kommer att använda nu, så det skulle jag behöva kasta en hel del av. Men men...orka köra till återbruket höggravid?! Nepp det får stå i säckar o vänta tills bebisen kommit ut.

Nej, nu ska jag sätta mig o sticka några varv innan resten av familjen vaknar till liv så dagen kan börja ngn gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar