söndag 18 januari 2009

Knorr knorr+lite skrik

Idag har det "knorrats"...Norton har haft lite magknip på em. Nu har han iaf sovit sedan 19:30 o inte ätit sedan 16.00...det börjar spänna ngt i bröstena, men jag försöker låta bli o pumpa så länge som möjligt. Hoppas att han vaknar snart!

Sabina har sprungit på toa nu på kvällen, hon har blitt lös i magen. Trökigt! Hoppas nu bara att Amanda kan klara sig.

Amanda grinade nu på kvällen o var jätteledsen...Hon vill ju vara bebis! Hon vill vara mindre än Norton! Det blev väl så bara för att han skrek o hon låg och tjatade på mig helatiden då bad jag henne gå därifrån...det är inte alltid lätt att bli storasyster.

Idag sålde Buster sina småcrossar till grannarna för sjuhundra, äntligen var det ngt som vart sålt...han har försökt sälja iväg sakerna ett tag! Nu har han bara pocketbiken kvar o sälja. Men den verkar bli kvar...

Nu ska jag försöka sticka lite, jag hinner väl bara sätta mig så vaknar väl Norton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar