fredag 20 mars 2009

Igår

Igår fyllde mammsen år 25 blev hon (läs 51) Vi samlade ihop till en DVD-spelare, hon e ju jämt så snäll o ställer upp så mkt som hon kan. Så vi tyckte hon var värd en liten finare present!<3

Jag o Jenny var till Avesta igår o shoppade lite. Hon hämtade ngt smycke på smycka o linser hos synsam. Sedan hanslade vi lite småprylar till barnen.

Idag åker vi o handlar lite godis på Picaboo, mums. Jag lär ju inte gå ner i vikt då jag äter o äter helatiden, men jag är hungrig hela tiden. Skittrist, jag skulle ju få en tröja av lillebror när jag gått ner mkt i vikt...

Längtar till Jenny får sin lilla bebbe så man får lite sällis av ngn.
Längtar ännu mer tills Min Pline kommer hem från Kina......hon har vart borta länge nu....

Nej nu ska jag passa på att vila lite medans norton sover.

1 kommentar:

  1. O jag längtar efter dig! Men de är inte så långt kvar till vi ses nu!!
    O jag har inte ens sett norton! De känns väldigt tungt!!
    Men snart så.. Kramar i massor till hela familjen!

    SvaraRadera