lördag 5 december 2009

Hoppas...

Hoppas hoppas att Kusin med familj kommer idag, jag känner mig bättre o Norton är bättre, så jag hoppas verkligen att hon kommer hit idag. :)

Mamma fick komma hem igår, med massa tjat på doktorn, han ville inte släppa hem henne först! Men envis som hon är tjatade hon till sig det :) Vad ska hon ligga där för?! Pappa är ju värstaste service personalen då det händer sånt här och han behöver ngt annat o tänka på nu...:) Vi var o kramade på mamma lite igår och pratde o skrattade :) Skönt att hon e hemma, nu ska hon bara öva att gå i trappor så att hon kan komma hit o hälsa på lite , men det tar nog tid :( Hon är sjukskriven två och en halv månad till.

Jag ska ta mormor till ngn leksaksaffär, det skulle mamma ha gjort. Hon ska väl bla köpa presenter till mina o brorsans ungar. :) Så jag ska offra mig, nejdå inte offra mig, jag tycker om att umgås med mormor. Höra alla historier som man har hört flera ggr.

O jag måste börja fundera på vad jag ska jobba med sedan...har jobb till typ sista april. Sedan då?! Skulle bara vilja ha en halvtid...orkar egentligen inte mer än det, konstigt med min lilla familj? He he...man har ju lite annat att sköta än jobb o vi skulle klara oss på en halvtid :) eller en 75:a...kanske....:) Ja ja vi får se senare hur det blir med det, men det är inte långt kvar nu :(

1 kommentar:

  1. vad jobbar du med nu? :D
    tror du skulle passa alldels utmärkt inom vården! och det vore skitkul att jobba med dig!
    sök dig hit vettja ;D

    SvaraRadera