lördag 5 december 2009

Blogga

Klart att man bloggar för att få läsare?! Det fyller inte alls ngn funktion annars. Jag skriver dagbok om de mest privata grejerna. Men skriver av mig lite här för att få stöd o kommentarer...Skulle jag vilja skriva bara för min egen skull skulle jag bara använda mig av min dagbok o inte sitta här o ha en öppen blogg?!
Jag fick en komentar om att man bloggar om man vill o inte för att få läsare...men håller inte alls med...Ja, så här tycker jag iaf, man får väl tycka vad man vill...men skulle man bara vilja skriva av sig utan att man vill att ngn läser så skriver man ju inte i en blogg?

2 kommentarer:

  1. ja tur att alla är olika annars vore ju inget roligt....en del bloggar för att bli sedda och hörda, andra för det är en ventil..alla sätt är bra huvudsaken man är nöjd själv..som tur är får vi tycka som vi vill i detta land.....och om man frågar får man svar....det är det som är meningen ju..ha en bra kväll../stina den fina;)

    SvaraRadera
  2. klart man vill ha läsare. annars skulle man ju inte välja att blogga. :-)
    men skönt att skriva av sig och kunna få respons.
    ett bra sätt att låta nära och kära ta del oxå av ens vardag.
    kram på dig

    SvaraRadera