lördag 16 maj 2009

Tur å hoppas på att det blir sååå...

Får förhoppnings vis förhöjt vårdbidrag...o det är välbehövligt! Det kostar mkt o tar mkt tid med Mandis. Så det skulle jag haft från början tkr jag. Men jag hoppas verkligen att det blir så som de lagt förslag på :) Då får jag iaf ett halvt VB istället för en kvart :))

Ush idag har vi vart o stor handlat, det går såååå mkt pengar till mat...det ska vara mjölk, havremjölk o sedan juice till Sabina som inte dricker havremjölken...o allt läsande på alla produkter....Man glömmer ju bort om vissa saker innehåller mjölk eller inte....

Skulle väl ha städat idag men men...så långt kommer jag inte, Norton e kinkig gnäller o har sig mest helatiden o Glenn håller sig mest ute i garaget idag...igen....ja det är bra att han gör ngt men han kan väl hjälpa mig här inne också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar