söndag 17 maj 2009

Mjölkstockning

Har åkt på mjölkstockning...inte skönt. Har väl blitt av att Norton vart knölig i maten och inte sugit som han ska! Han verkar ha lite halsont och snorig e han....lite små feber till o från...Får ringa läkarstation imorrn. Kanske ska göra ett halsprov på lilleman ändå. Trodde först att det bara var tänderna som spökade men jag börjar tvivla på det då han hostar och har sig!
Vad jag gör åt mjölkstockningen återstår o se imorgon, hoppas verkligen att det har släppt då. Det känns som mitt bröst väger mååånga kg...och är ömt så in åt h-vete....

Just nu vill Norton inte ens sova...men det vill ju jag snart :(( hoppas han somnar in bara jag lägger mig:)

Imorgon blir det nog bara att ta det lugnt...om vi inte får komma till läkaren...ska kanske förbi mormor oxå...den stackarn har brytit ett ben i tummen då hon blev hundbiten o ramlade...morr....stackars stackars mormor :((

adjöss o godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar