onsdag 11 februari 2009

Orka blogga?!

Jaha det var ett tag sedan jag bloggade nu. Svårt att hinna med!

Norton har vart ganska så sjuk. Men nu börjar det bli bättre. Vi fick ligga inne på sjukhuset o han fick andas i mask.

Idag ringer Amandas hudläkare. Jag ska ansöka om förlängt vårdbidrag, o det lär jag väl få hoppas jag! Vet inte hur jag skulle klara mig utan dessa pengar som jag får in varje månad det är iaf tvåtusen det handlar om. Och jag vet inte för hur mkt jag köper salvor varje mån och inte heller orkar jag räkna på hur mkt alla extra tvättar kostar..lr dammsugare som blir förstörda...eller kläder som blir ner flottade med fläckar både Amandas kläder o våra! För att inte tala om städningen som man får göra....små tunna fina fjäll är det överallt.
Det var meningen att morsan skulle komma hit o ta hand om Norton medans jag pratade med doktorn, men nu e ju Glenn hemma o e sjuk så då får han ta sitt ansvar som pappa ist.

Jag längtar till sportlovet...så man kan få ta det lugnt på morgonen, nu måste man ju gå upp 6.10 varje dag för att smörja Amanda. USH. Men imogon behöver jag inte upp förrän 7.00 för de skall äta frulle i skolan. Då behövs det bara smörjas innan de går iväg till skolan.

Norton har börjat fått ont i magen på eftermiddagarna. Så han skriker o skriker, stackarn, hoppas att det går över snart! Just nu ligger ha iaf o sover i sin säng.

Nej nu ska jag läsa lite bloggar o sedan sätta lite fart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar