torsdag 26 februari 2009

Hur hinner folk???

En annan får skitont i magen av allt man ska hinna med o inte hinner...
Igår var jag o fikade med Tisa o Linus på Café Kakan...fick då strunta i och göra massa i hemmet o bara åka. Då får man ju massor att göra när man kommer hem. Medans vi sitter där ramlar det in massor av mammor som sätter sig o fikar...hur har de tid?!?! Det är nog jag som måste sluta ha så många måsten :-)
Ja ja det är bara att leva dag för dag...man skulle ju behöva rensa ut en massa skit så att det blir mer lättstädat.

Norton har vart bättre i magen ett par dagar...peppar peppar ta i trä (klappar mig på huvet)!!Bara lite grin på kvällen annars rätt ok! Idag sket han igenom alla kläder...fy vilket lass det blev :-)

Amanda o jag skulle försöka hitta på en massa skoj denna vecka men hon passar väl så klart på och blir genom förkyld på lovveckan :-( Hostar som en tok gör hon men mest på kvällen o torr som ett sandpapper :-( riktigt drygt med smörjningen nu! Ush! Stackarn!

Imorgon blir det IKEA...Jippie vad skoj, hoppas vi hittar det vi behöver....

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med alla måsten alltså. (0_o)
    Men ska jag vara helt ärlig, så mår OFTAST bättre av att ha mycket att göra, än att bara ta det lugnt. :P Dock nu när ryggen är som den är, så vill jag verkligen inte göra någonting mer än det jag absolut MÅSTE göra. :)

    SvaraRadera