måndag 23 november 2009

Läkarbesök

Jaha idag var vi till doktorn med Amanda, tur som var slapp vi M, som bara kallar sig läkare o fick komma till O ist. Men det var inga större fel bara vanlig förkylning, hon har vart sjuk i en och en halv vecka. Hoppas på att hon blir bättre snart...
Jag, Glenn o Norton ska få vaccinera oss på måndag. Bra det, hoppas bara att vi inte har feber den dagen, Glenn känner sig dålig nu o jag...hmmm...är hur pigg som helst inte en tendens till lite förkylning, konstigt när alla andra har vart sjuka...men" jag ropar inte Hej än"....Vill ju ha sprutan så jag vill vara frisk då.
Nu har jag snart stickat klart Alvins tröja eller färdig stickad är den, den ska bara sys ihop. Men jag sydde fel o gav då upp, ska nog bege mig in på det nu, att få den klar annars är det risk för att han har växt ur den snart. :)
Ush går o tittar på korten på Danne flera ggr om dagen, det gör så jäkla ont! Min lillebror, jag var så glad när du föddes, trots att du föddes på "fel" dag...(min första skoldag) jag var så glad att du iaf fick ett händelserikt liv, men jag är så förbannat ledsen att du inte fick stanna hos oss! Du med din sprudlande energi, man kunde vara så arg på dig när du var igång med ditt drygola sätt...men älskade det iaf...älskade när du drev mig till vansinne...:) Gillar inte att du tog en sån stor bit av mig när du gick bort, du lämnar ett stooort stooort tomrum...vem ska fylla ut det?! Det finns ingen!!! Ingen kan ta den platsen, betyder det att det alltid kommer att göra ont när jag tänker på dig?! Älskade ditt sätt att vara, att skita i vad andra tykte...ville du härja gjorde du det var som helst när som helst, jag älskade det!!! Saknar saknar saknar...längtar....:'(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar