måndag 16 mars 2009

inte mycket skrivande...

Har inte så mkt tid till att skriva...förresten tid o tid...det är väl fantasin till att skriva som inte finns.

Varslad blir man iaf när man kommer tillbaka till jobbet :( äh det gör inte så mkt för mig...jag har ju bara halvtidsanställning. Hade jag haft mer så hade det vart värre....o det är länge kvar innan jag börjar jobba igen så det kanske hinner ändras.

Helgen som varit har vart bra förutom för Bina som inte fått vart med o leka med sina kompisar. Ush för dem!!! Det är jobbigt i den där åldern. En utav hennes kompisar raderade telefonnr från hennes mobil här om dagen!!! Snacka om elakt. Det finns inga som kan vara så elaka mot varandra som brudar!!! Fy då, hoppas på att det blir bättre snart!
Tur att Buster har kompisar att vara med iaf! Honom går det ingen nöd på! :-)
Amanda har väl lite tamt med vänner. Hoppas på att det blir bättre med tiden. Men i helgen har iaf I vart hemma hos sin mamma så hon har vart där o härjat!! :-)

Igår var jag ner till J o hälsade på lite...o snackade lite skit :-) alltid skoj! På torsdag ska jag antagligen åka över till avesta med henne...ska väl kolla efter ngt fint till mamsen som fyller år den dagen!

Y hämtade Amanda på förskoleklassen idag. De åkte o handlade lite pysselgrejer. Väldigt uppskattat bev det! :-)

Nej nu måste jag ta reda på köket efter Amandas målande!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar