måndag 9 mars 2009

Förbjudet för morgnar

Det borde vara förbjudet med morgnar.....vissa morgnar skulle man bara ha legat kvar i sängen med täcket över huvudet! Denna morgon blev en sådan. Ja ja UNGAR...ush ibland som tur är är det mest skoj!!!

Jaha, helgen har vart lugn med inte allt för många måsten.

Amanda fick gå hem från mormor o morfar själv, hon var mäkta stolt!!! När vi åkte hem var hon nästan hemma. Sedan i går morse skulle hon gå till mormor o det skulle Sabina oxå efter hon dammsugit. Så Sabina frågade om Amanda kunde vänta på henne....NEJ, sa Amanda...det var väl kul att få vara så stor så man fick gå själv.

Förkylning som bara går runt har vi drabbats av först Sabina sedan Mandis veckan efter Norton o denna vecka verkar det vara Burres tur. Trist att man inte kan få bli sjuk (om man nu måste bli det) samtidigt. Då är det väl snart Sabinas tur igen hon som drar på sig allt hela tiden. Mycket borta från skolan blir hon... :-(

Just nu väntar jag på plogbilen så att jag kan gå ut o flytta på bilen. Och så väntar jag på att Norton ska vakna ordentligt...han bara grinar till o somnar om innan man hinner gå in till honom. Han borde börja bli hungrig, det har ju tagit tre och en halv timme sedan han åt så nu håller han väl på att svälter i hjäl....(enligt honom) Jag är bara glad om vi kunde få in ammningarna med fyra timmars mellan rum, som vi vet går han ju upp i vikt 7 veckor gammal väger han 6640 g och är 60 cm lång :-) en riktigt stor grabb!

Ska ta mig ner till Lindas Café denna vecka o fika lite har jag tänkt. Få se om T och A har tid...så man får trevligt sällskap.

Nej nu ska jag kolla alla internetsidor som man måste kolla flera ggr på en dag! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar