tisdag 3 februari 2009

Vikarier

Gud vad kul det är att komma o hämta barn när det e trevliga vikarier på lekis! Helt underbart!!! Man blir bemött på ett bra sätt. Kul att komma när fröknarna är med barnen o inte sitter i deras ensamhet. Bara att Fröken är med o spelar spel är väl skoj för barnen, det hör inte till vanligheterna att man ser!!! Tycker om dig, vet du!!!!

Ush vad Norton e förkyld...jättesnorig o hostig...rosslar i bröstet på honom. Hoppas att han blir bättre snart! Han är inne på tredje dagen med ordentlig förkylning...det börjar bli jobbigt o det känns som om han vart förkyld världslänge!

Idag lär jag plocka med kläder, Mandis kan inte ha nå kjolar så världen gick under för henne i morse! Man måste ju ha kjol det förstår ni väl!
Så det är väl det jag ska börja med nu! Passa på medan Norton sover, han sover inte tungt kan jag lova!

2 kommentarer:

  1. hej!
    Tack för de orden, (om det nu var mig du mena)värmer gott :-)
    Tycker om dig med!
    Fixar inte att sitta där och inte vara med barnen, då blir man ju knäpp.
    Alltid kul att höra att man är uppskattad!
    Hoppas Norton är pigg snart igen.
    Kramar Pernilla

    SvaraRadera
  2. värmer gott ska du veta att vara uppskattad, sällan man får höra det i jobbet.
    Ja lite mer fart och delaktig personal där uppe skulle inte skada.
    Ibland är man i så knepig sits när man både är förälder och så kan man hamna där och jobba.
    Idag är jag hemma, Linus spyde i natt, Bläää!!!
    Ha en bra dag! och hoppas Norton är piggare igen.
    Kramar

    SvaraRadera