lördag 28 februari 2009

IKEA

Vi var till IKEA igår skulle köpa stolar...det blev inte de vi tänkt, de såg så små o rangliga ut! Vi hittade iaf andra stolar o de vart jättebra!
Amanda köpte sin efterlängtade stora docka som hon väntat o väntat på att få köpa. Men nu har hon den iaf! Så glad o stolt.

Våra gamla Grannar V o P var upp o tittade på Norton på em idag

Norton ska vägas o mätas på torsdag nästa vecka, ser fram emot det...få se hur mkt han har gått upp denna gång :-D Han är ju en stoor kille.

Nästa vecka ska jag försöka ta mig ner till ngt dagis o hälsa på...måste ju avverka det. Lite mindre press då. Ska faktiskt försöka fika en dag också :-) Lägg märke till F Ö R S Ö K A, jag är ju sååå stressad över att inte hinna med allt...dumt nog!

Ska ner till Återvinningen idag o slänga skräp. Måste förbi Manne o Malin också o hämta våran säng, Matilda ska sova här idag!

Hade lust att åka till Avesta till mina kusiner idag också men det hinner jag inte idag så det får vi ta en annan dag.

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag sätter fart med allt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar