måndag 14 juni 2010

7 dagar...

... är jag uppbokad på jobb i sommar....alla andra dagar då?! Fan att skriva på det där papperet om förtur hjälpte ju inte, laslistan verkar gå först iaf :( Morrar över det, jag ska bråka med dem senare...inte nu...jag vill vara ledigt under sommaröppet :) jobbare fem dagar då, det är inte så farligt. Sedan kanske det är så att de tar säkra kort, folk som alltid kommer till jobbet o aldrig e hemma med sjuka barn...så kan det vara över sommaren så det fanns säkert sina skäl till att de hoppade över mig. Men Glenn är ledig under de veckorna och jag skulle ha jobbat var det tängt men men.....

Igår var vi o åt på Engelbrekts Hotellet. Mormor bjöd oss alla på mat. :) Det var trevligt. :D Efeter det såg jag på fotbollsmatch...den gick ju bra den med :P

Danne saknar jag mest hela tiden.... Tur att alla andra finns kvar, men det är FAN INGEN tröst :( Jag o storebror drev en stund, så jag grät o skrattade.....:'( Det är hårt, så jävla HÅRT. Hade inte kunnat föreställa mig detta. Han finns alltid i tankarna, oavsett vad man gör, ibland är det så jobbigt....ibland e man glad att man inte glömmer. Men oftast e det skit drygt att man aldrig kan koppla bort tankarna....

1 kommentar:

  1. Vad fränt att syskon kan vara så olika:D Till och med på blöjor:) Ska bli spännande att se om Isabelle får nåt syskon om jag tycker lika, kanske spelar roll på killar/tjejer också:D

    SvaraRadera