torsdag 29 januari 2009

Fantasi!

Skriva blogg e nog inte min grej! Jag har aldrig ngt att skriva!

Sabina o Buster åker hem till deras mamma ihelgen...skönt när de åker ibland...de behöver det, det märks när det börjar vara långt imellan! Önskar hon bodde lite närmare för deras skull!

Vi ska väl försöka komma iväg till V-ås o handla lite! Amanda vill köpa en stor docka. Det ska hon få göra om vi hittar ngn. O jag har problem med byxor...de bara ramlar av! Så måste kika efter ngt nytt!

Igår hade Norton värdens magont, jag åt pytt i panna...så det var nog löken från det som gjorde att han fick ont! Han kan iaf skrika har jag märkt ;-)

Köpte ett babygym på tradera för ngn vecka sedan, det kom igår. Nackdelen med det var att det inte var rengjort...så jag gav mitt första negativa betyg på tradera!!! Hon svarade dock att det visst var rengjort att det bara var gnäll för gnällandets skull! Ja ja, hon får väl tycka att hon gjort rent det men det var bra äckigt iaf!

Väntar nu på att Norton skall vakna, men det ser mörkt ut!

1 kommentar:

  1. hej
    Du får ju inte ge upp bloggandet än :-)
    Tyckte oxå det var svårt i början att hitta på nåt att skriva om.
    Nu kommer det mer av sig själv och det är så skönt ibland att skriva av sig.
    Ha det bra!
    Kram

    SvaraRadera