söndag 10 januari 2010

...

Saknar dig med P-line!!!! Kankse åker ner o hämtar dig...verkar som om du skulle behöva komma hemåt...du med dina olyckor :))

Ibland e det fan så jobbigt, jobbigt att se andras sorg...jobbigt att se Dannes Bästaste vän F.S när han skriver på FB....det gör så ont att se andra ha sorg överhuvudtaget :(( Blir jobbigt som sjutton att läsa...fast ändå skönt på nå vis att se att andra bryr sig. Att man inte är ensam med sorgen.

Idag har Glenns syrra med fam vart här o firat Norton :) Alltid kul att träffa dem med!!

Igår hade vi också lite kalas för Norton :) Mina mostrar kom båda två <3 (med familjer så klart!) o mormor <3 o Glenns Morsa o Sven (Rasmus var ju redan här) o Petra o Ermin kom också <3

Få se om Frida o Alex o Alvin hinner komma idag...och Pillan o ungarna <3

Martina o Jenny kommer på onsdag...Med barnen...

Mamma o pappa o Manne kommer väl på tisdag antar jag o Malin antar jag också...o Frida o Rasmus (tror inte att vi blir fler på tisdag)

Så jäkla skönt att ha er alla runt mig!!! Ni e viktiga allihop, alla nära o kära...alla ni vet vilka ni är utan att jag behöver skriva alla namn.....(tror jag nämnt de flesta iaf)
Saknar bara att ha kusinen L liiiite liiite närmare o oftare skulle jag vilja träffas <3
O Danne så klart...men det går inte att göra så mkt åt!!! :'(
KÄRLEKENS HAND TILL ALLA!!!

1 kommentar:

  1. vad skönt att du har flera nära dig att dela din sorg med och som kan finnas där och stötta dig när du behöver det.
    Tänk att han är 1 år snart lilla Norton.
    Tycker inte det är länge sen du fick honom och nu ska du snart börja jobba igen.
    Kramar till dig.

    SvaraRadera