fredag 11 december 2009

Migrän






Ush, har haft migrän i två dagar, bläää för det. Så fort jag rörde mig så spydde jag :( Så jäkla drygt med migrän, ja, det vet ni som lider av det själva!!Har egentligen fullt upp med allt, det är väl därför man blir sjuk, stress....möjligtvis. Sedan har jag nån låsning i axeln som inte säpper så det kan också vara den som gör att jag får migrän. Tänkte köpa diclofenac idag så jag kan äta en kur o se om det blir bättre av det.


Mamma pratade med "rätts" igår o de hade inte fått tillbaka alla prov resultat än, därför tar det väl tid. Men hoppas iaf att vi får veta ngn anledning till dödsfallet snart.
Julen närmar sig med stora jävla kliv. Det kommer att vara så fruktansvärt tomt utan Danne, men vi lär ju iaf fortsätta o göra nya traditioner. Fast det känns hårt! Men livet går vidare.....fast det är tungt o sorgfyllt....gråter fortfarande några ggr om dagen, men det känns skönt att göra det, Saknar ju honom så jäkla mkt!
Nej nu återgå till att surfa lite....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar