onsdag 3 juni 2009

Är sååå duktig på detta....INTE :)

Jag tänker skriva flera ggr om dagen...men orkar inte eller vet inte vad jag ska skriva!
Nu har jag träffat lilla tyra flera ggr. Jag kan ju inte slita mig därifrån :) Igår var jag där två ggr idag en gång. Hon är ju sååå liten o sööt.

Glenn jobbar em denna veckan o det är då fullt upp. Hela em går i ett! Phu. Snacka om att det var skönt att jag planerat mat varje dag för denna vecka redan förut. Ska göra matlista jämt igentligen...det är mkt lättare att laga mat när det är förutbestämt :)

Norton har vart lite kronglig o kinkig idag. Gav han lite Alvedon nu till kvällen så nu verkar han sova gott...men bara verkar....han vaknar säkert lagom till en annan kommer till sängen, men som tur är fungerar det kanon att ligga o amma också. Vi håller på och trökar med denna eviga mat...Norton gillar inte det nå vidare...ush...han kommer säkert bara äta bröstmjölk resten av livet :( Vad skrämmande...he he...har ju sikta in mig på att jag ska amma i ett år. Så tills dess lär han ju ha lärt sig att äta mat! Gröt går lite bättre än mat! Tur det iaf, att han äter ngt.

Nu är det bara en vecka kvar tills det är SOMMARLOV...skööönt så man slipper stressa på morgnarna! Bara kunna ligga o mysa så länge man vill (läs Norton), det brukar iaf kunna bli till åtta nio tiden om han får bestämma.

nej nu ska jag göra iordning mig så jag kan gå o knoppa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar