tisdag 19 maj 2009

Krongel

Jaaa...ringde skatteverket, skulle begära omprövning av deklarationen men men det skulle jag inte göra säger de där...jag skulle bli kontaktad av en handläggare från skatteverket. Jaja jag fattar inget av sånt där....jag kommer iaf troligtvis inte få mina skattepengar i Juni :( Jag är ju i stort behov av pengar :((( Det har man nog alltid för lite av.

I dag ska jag ner till Jenny o ta en kaffe, om de kan vakna ngn gång där nere :) Lovar att Jimmy e vaken för länge sedan ;) Jenny sover väl o sover...om hon inte har fått åka in ?!?!? Men jag hoppas att jag får ett litet sms när de åker in. Så att jag vet vart de är ;) Jag tror jag e mer nervös än vad Jimmy vart! He he he

En morgon till att passa tider denna vecka...sedan kan man ligga o dra sig lite extra, ungarna blir långlediga :)

Jag måste också ta kontakt med en vvs firma som kan ge mig hjälp med en klimatanläggning...ush...nån som vet ngn???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar